Rozstrzygnięte: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych

 

 

Informacja o wyniku naboru

 

na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych

 

w  Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie  

 

 

 

Informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została zatrudniona Pani Adriana Trela, zamieszkała w Stargardzie.

 

Pani Adriana Trela wykazała się oczekiwaną przez pracodawcę znajomością zagadnień wymaganych na w/w stanowisku oraz wymaganym doświadczeniem.

 

 

Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. administracyjnych

  

1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):

   Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie

   ul. Pierwszej Brygady 35

   73-110 Stargard 

 

2. Wymiar czasu pracy: pełny etat

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę

4. Wymagania niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia niezbędne wymagania, to jest:

  1. posiada obywatelstwo polskie;

  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie;

  4. posiada nieposzlakowaną opinię;

  5. posiada wykształcenie wyższe i co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej;

  6. posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziałuw prowadzonym postępowaniu.

 

5. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 553 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych w szczególności rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011r. Nr 14, poz. 67 ze zm.);

  2. znajomość Prawa zamówień publicznych;

  3. znajomość przepisów RODO;

  4. biegła znajomość obsługi komputera, programów biurowych Pakiet MS Office, swobodne poruszanie się w sieci Internet;

  5. sprawność organizacyjna, dokładność, terminowość;

  6. poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy;

  7. umiejętność pracy w zespole;

  8. kreatywność;

  9. komunikatywność;

  10. wysoki poziom kultury osobistej.

 

 6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:

  1. zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu ZUK zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami i procedurami wewnętrznymi w tym zakresie;

  2. prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z Instrukcją kancelaryjną dla organów administracji samorządowej;

  3. obsługętechniczno-biurowa narad i zebrań organizowanych przez kierownictwo ZUK;

  4. udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;

  5. prowadzenie rejestru pieczątek służbowych i pieczęci;

  6. prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej;

  7. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz związanych z tym spraw;

  8. zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury teleinformatycznej;

  9. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zadań realizowanych przez ZUK;

  10. obsługa strony internetowej ZUK;

  11. prowadzenie działań promujących zadania realizowane przez ZUK ;

  12. przeprowadzanie zleceń, zamówień ofertowych oraz współpracę przy przeprowadzaniu zamówień publicznych;

  13. obsługę konkursów organizowanych przez ZUK;

  14. organizowanie kampanii, akcji edukacyjnych i informacyjnych w zakresie działań ZUK, przygotowywanie materiałów i informacji dla prasy;

  15. współpracowanie z działami ZUK w zakresie prowadzenia edukacji ekologicznej, a w tym organizowanie prelekcji i spotkań, przygotowywanie projektów ulotek i plakatów, przygotowywanie projektów i wdrażanie do realizacji akcji edukacyjnych, zamawianie gadżetów ekologicznych itp.;

  16. promowanie działalności ZUK;

  17. podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków z funduszy Unii Europejskiej, WFOŚiGW itp. w zakresie zadań realizowanych przez ZUK oraz współpraca z komórką organizacyjną Urzędu Miejskiego w zakresie przygotowania dokumentów i danych niezbędnych do złożenia wniosków o dofinasowanie realizowanych zadań i inwestycji ze środków zewnętrznych;

18)przestrzeganie przepisów RODO.

 

7. Wykaz wymaganych dokumentów:

  1. list motywacyjny;

  2. życiorys (CV);

  3. informacje potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w szczególności informacje o ukończonych kursach i szkoleniach, niezbędnych do wykonywania pracy na tym stanowisku;

  4. informacje o stażu pracy;

  5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do korzystania z pełni praw publicznych;

  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo określone w art. 3 ust. 1 ustawy z 12.04.2018r. o zasadach pozyskiwania informacji o niekaralności osób ubiegających się o zatrudnienie i osób zatrudnionych w podmiotach sektora finansowego;

  8. składane dokumenty powinny być podpisane przez kandydata.

 

8. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do:

  1. złożenia dokumentów aplikacyjnych, wymienionych w punkcie 7 w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze  ds.administracyjnych"; na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji;

  2. złożenia dokumentów w terminie do dnia 09 września 2019r.(liczy się data wpływu do Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie) osobiście w godzinach 7.00-15.00 w sekretariacie Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 203 lub przesłania pocztą; rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną  w ustalonym terminie.

Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.

 

9. Pozostałe zobowiązania:

  1. aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane;

  2. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie  przy ul. Pierwszej Brygady 35  II piętro;

  3. kandydaci są zobowiązani do udziału w drugim etapie naboru – rozmowie kwalifikacyjnej;

  4. o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2019roku wyniósł 0 %.

 


 

 

Informacja o przetwarzaniu danych w procesie rekrutacji

 

Zgodnie z przepisami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że:

 

 

Szczegółowe informacje (na temat przetwarzania danych osobowych):

 

  • Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. c RODO w związku z art. 22 1kodeksu pracy).

  • Odbiorcą Państwa danych mogą być podmioty upoważnione z mocy prawa do dostępu do danych rekrutacyjnych. 

  • Państwa dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

  • Przysługują Państwu następujące prawa: (1) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii (2) prawo do sprostowania (poprawiania) danych osobowych (3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (4) prawo do usunięcia danych osobowych (5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO.

  • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221ust. 1Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.

  • Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz nie będą przekazywane do państw trzecich.

 

 

Dyrektor ZUK

 



 

Edukacja ekologiczna

Zasady segregacji odpadów

Harmonogramy odbioru odpadów

Stawki za opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Cmentarze

 

Tereny zieleni miejskiej

 

Utrzymanie czystości i porządku