Rozstrzygnięte: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania zieleni miejskiej (parków i zieleńców)

Informacja o wyniku naboru

na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy

w  Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie 

Informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została zatrudniona Pani Agata Muzyka, zamieszkała w Stargardzie.

Pani Agata Muzyka wykazała się oczekiwaną przez pracodawcę znajomością zagadnień wymaganych na w/w stanowisku oraz odpowiednim doświadczeniem.

 

 

Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania zieleni miejskiej (parków i zieleńców)

w  Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie  

1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):

    Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie

ul. Pierwszej Brygady 35

    73-110 Stargard

2. Wymiar czasu pracy: pełny etat

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę- zastępstwo

4. Wymagania niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia niezbędne wymagania, to jest:

1) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

2) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie;

3) posiada nieposzlakowaną opinię;

4) posiada wykształcenie wyższe lub średnie, preferowane jest wykształcenie kierunkowe z zakresu architektury krajobrazu lub kształtowania terenów zieleni, ogrodnictwa lub inne pokrewne lub doświadczenie w zakresie zakładania,  pielęgnacji oraz projektowania terenów zieleni poparte dokumentami;

5) posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

6) prawo jazdy kat. B;

7) gotowość  używania samochodu prywatnego do celów służbowych.

5. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość gatunków drzew i krzewów ozdobnych, bylin i roślin jednorocznych;

3) umiejętność aranżacji i projektowania zieleni;

4) dobra znajomość obsługi komputera – poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu;

5) umiejętność współpracy z ludźmi;

6) kreatywność, wyobraźnia;

7) samodzielność, cierpliwość, odpowiedzialność;

8) obowiązkowość, punktualność;

9) otwartość na wiedzę i jej pogłębianie.

6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. utrzymania zieleni miejskiej obejmuje przede wszystkim:

1)nadzór nad realizacją obowiązujących umów w zakresie utrzymania zieleni miejskiej; 

2)prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i utrzymania zasobów zieleni miejskiej na terenach będących w utrzymaniu ZUK, a w tym:

  • sporządzanie inwentaryzacji i prowadzenie ewidencji miejskich terenów zieleni;

  • analiza potrzeb w zakresie  pielęgnacji zieleni miejskiej,

  • planowanie i realizacja nowych nasadzeń drzew, krzewów, bylin, roślin jednorocznych i kwiatów,

  • aranżacja nowych terenów zieleni miejskiej,

  • renowacja istniejących terenów zielonych,

  • przeprowadzanie kontroli kondycji zdrowotnej drzew i krzewów oraz zabiegów pielęgnacyjno-chirurgicznych,

  • wnioskowanie do właściwych organów o wydanie zezwolenia na wyrąb drzew i krzewów, a w tym współpraca z Miejskim Architektem, wydziałami Urzędu Miejskiego,

  • współpraca z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Szczecinie i Miejskim Konserwatorem Zabytków w zakresie rewitalizacji zieleni usytuowanej w obszarach objętych strefą konserwatorską i wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków;

3)współpraca ze Strażą Miejską oraz zarządcami nieruchomości w zakresie utrzymania zieleni;

4)przygotowywanie propozycji rozwoju terenów zieleni miejskiej, a w tym przygotowywanie koncepcji, wizualizacji,  projektów wraz z określeniem szacunkowych kosztów;

5)uzgadnianie i opiniowanie nowych inwestycji miejskich, w zakresie planowanych nasadzeń, doboru małej architektury, budowy oraz miejsc rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie miasta a w tym: czynny udział w realizacji prowadzonych inwestycji, udział w odbiorach, przeglądach gwarancyjnych, przekazaniach placów budowy i innych;

6)nadzór nad utrzymaniem w stałej sprawności technicznej i estetycznej elementów małej architektury na terenach zieleni miejskiej (ławek, pojemników na odpady, ogrodzeń, ujęć wody, murków, fontann, tablic, schodów, itp.), a w tym planowanie i realizacja prac utrzymaniowych, remontowych, demontaż elementów przeznaczonych do likwidacji;

7) inicjowanie i realizacja remontów i  modernizacji obiektów,

8)przygotowywanie wniosków do miasta o przeprowadzenie inwestycji, modernizacji obiektów, w zakresie wykraczającym poza remonty realizowane przez ZUK,

9)wyłanianie wykonawcy w trybie zapytań ofertowych, przygotowywanie części merytorycznej SIWZ dla zamówień realizowanych na tym stanowisku;

10)załatwianie spraw zgłaszanych przez mieszkańców miasta w zakresie przypisanych kompetencji;

11) przestrzeganie dyscypliny budżetowo-finansowej, w tym racjonalne planowanie i wykorzystywanie przydzielonych środków finansowych i majątkowych;

12)planowanie i realizacja rocznego planu finansowo – rzeczowego w zakresie wydatków i przychodów związanych z realizacją powierzonych zadań, montaż finansowy zadań w ujęciu wieloletnim, analiza i sprawozdawczość;

13)gromadzenie i przetwarzanie informacji w zakresie realizowanych zadań;

14)przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń, decyzji w zakresie realizowanych zadań;

15)podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania  środków z funduszy Unii Europejskiej, WFOŚiGW itp. oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Stargard;

16)organizowanie kampanii, akcji edukacyjnych i informacyjnych w zakresie działań Zarządu Usług Komunalnych, przygotowywanie materiałów i informacji dla prasy;

17)udział w przygotowywaniu i redagowaniu strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu;

18)opracowywanie, przygotowywanie i dystrybucja materiałów oraz działań promocyjnych Miasta;

19)promowanie działań ZUK

20) przestrzeganie przepisów RODO.

7. Wykaz wymaganych dokumentów:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV);

3) informacje potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w szczególności informacje o ukończonych kursach i szkoleniach, niezbędnych do wykonywania pracy na tym stanowisku;

4) informacje o stażu pracy;

5) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do korzystania z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo określone w art. 3 ust. 1 ustawy z 12.04.2018r. o zasadach pozyskiwania informacji o niekaralności osób ubiegających się o zatrudnienie i osób zatrudnionych w podmiotach sektora finansowego;

8) składane dokumenty powinny być podpisane przez kandydata.

 

8. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do:

1)   złożenia dokumentów aplikacyjnych, wymienionych w punkcie 7 w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze  ds. utrzymania terenów zieleni miejskiej w gminnych pasach drogowych, prowadzenia akcji zwalczania skutków zimy na drogach gminnych i powiatowych, nadzorowania placów zabaw dla dzieci, fontann miejskich oraz cmentarzy komunalnych"; na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji;

2)   złożenia dokumentów w terminie do dnia 19 lipca 2019r. (liczy się data wpływu do Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie) osobiście w godzinach 7.00-15.00 w sekretariacie Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 203 lub przesłania pocztą; rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną  w ustalonym terminie.

 

Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.

9. Pozostałe zobowiązania:

1)   aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane;

2)  informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie  przy ul. Pierwszej Brygady 35  II piętro;

3) kandydaci są zobowiązani do udziału w drugim etapie naboru – rozmowie kwalifikacyjnej;

4) w drugim etapie naboru Kandydat może zaprezentować własną, autorską koncepcję lub projekt zagospodarowania dowolnej przestrzeni zieleni. Za zaprezentowanie przedmiotowej koncepcji będą naliczane dodatkowe punkty

4) o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2019roku wyniósł 0 %.

 

 

Z-ca Dyrektora Ogrodnik Miejski

mgr inż. Monika Jarosz-Szczepaniak


 

Informacja o przetwarzaniu danych w procesie rekrutacji

Zgodnie z przepisami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że:

  • Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jestZarząd Usług Komunalnychz siedzibą przy ul. Pierwszej Brygady 35 w Stargardzie (dalej ZUK).

  • Sprawami ochrony danych osobowych zajmuje się u Nas Inspektor Ochrony Danych - dr Marlena Płonka, z którą można kontaktować się pod adresem:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Szczegółowe informacje (na temat przetwarzania danych osobowych):

  • Państwa dane będąprzetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. c RODO w związku z art. 22 1kodeksu pracy).

  • Odbiorcą Państwa danych mogą być podmioty upoważnione z mocy prawa do dostępu do danych rekrutacyjnych. 

  • Państwa dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

  • Przysługują Państwu następujące prawa: (1) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii (2) prawo do sprostowania (poprawiania) danych osobowych (3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (4) prawo do usunięcia danych osobowych (5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO.

  • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221ust. 1Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.

  • Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz nie będą przekazywane do państw trzecich.



Dyrektor ZUK





                                           

 

 

Edukacja ekologiczna

Zasady segregacji odpadów

Harmonogramy odbioru odpadów

Stawki za opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Cmentarze

 

Tereny zieleni miejskiej

 

Utrzymanie czystości i porządku