Rozstrzygnięte: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania terenów zieleni miejskiej w gminnych pasach drogowych, prowadzenia akcji zwalczania skutków zimy na drogach gminnych i powiatowych, nadzorowania placów zabaw dla dzieci, fontann miejskich

Informacja o wyniku naboru

na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania terenów zieleni miejskiej w gminnych pasach drogowych, prowadzenia akcji zwalczania skutków zimy na drogach gminnych  i powiatowych, nadzorowania placów zabaw dla dzieci, fontann miejskich oraz cmentarzy komunalnych

 

Informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została zatrudniona Pani Falkowska-Małecka Joanna, zamieszkała w Stargardzie.

Pani Joanna Falkowska-Małecka wykazała się oczekiwaną przez pracodawcę znajomością zagadnień wymaganych na w/w stanowisku oraz odpowiednim doświadczeniem.

 

Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. utrzymania terenów zieleni miejskiej w gminnych pasach drogowych, prowadzenia akcji zwalczania skutków zimy na drogach gminnych i powiatowych, nadzorowania placów zabaw dla dzieci, fontann miejskich oraz cmentarzy komunalnych

 

1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):

    Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie

    ul. Pierwszej Brygady 35

    73-110 Stargard

 

2. Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę

 

4. Wymagania niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia niezbędne wymagania, to jest:

1)  posiada obywatelstwo polskie;

2)  ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3)  nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie;

4) posiada nieposzlakowaną opinię;

5) posiada co najmniej wykształcenie średnie;

6) posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

7) prawo jazdy kat. B;

8) gotowość  używania samochodu prywatnego do celów służbowych.

Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziałuw prowadzonym postępowaniu.

 

5. Wymagania dodatkowe:

  1. dobra znajomość lokalizacji terenów w granicach administracyjnych miasta Stargard oraz orientacja w terenie,

  2. mile widziane wykształcenie biologicznelub pokrewne,

  3. gotowość do pracy w terenie w wymiarze 50% czasu pracy bez względu na warunki atmosferyczne,

  4. dobra znajomość obsługi komputera, w środowisku Windows;

  5. umiejętność współpracy z ludźmi;

  6. obowiązkowość, punktualność  i doskonała organizacja pracy;

  7. odporność na stres;

  8. umiejętność obsługi interesantów;

  9. samodzielność, cierpliwość, odpowiedzialność;

10)otwartość na wiedzę i jej pogłębianie.

 

6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:

        1. Nadzór nad realizacją zimowego utrzymania dróg (ZUD) gminnych i powiatowych na terenie miasta.

        2. Nadzór nad placami zabaw dla dzieci:

  1. wyłanianie wykonawców do obsługi placów zabaw oraz kontrola ich działań,

  2. przeglądy i kontrola funkcjonalna i roczna określona przez Polską Normą EN 1176-1:1988; 

  3. zlecanie bieżących napraw i konserwacji, 

  4. doposażanie palców zabaw w elementy zabawowe, 

  5. likwidacje zużytego sprzętu (faktyczna i formalna).

        1. Nadzór nad realizacją utrzymania cmentarzy komunalnych poprzez:

  1. nadzór nad realizacją usług cmentarnych oraz w zakresie utrzymania cmentarzy,

  2. nadzór w sprawach zieleni wysokiej i niskiej, przycinek, wycinek, porządku, samowolnych nasadzeń itp., 

  3. przygotowywanie wniosków w sprawie wycinki drzew,

  4. załatwianie bieżących wniosków mieszkańców,

  5. zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych na cmentarzach komunalnych, 

  6. nadzór nad utrzymaniem miejsc pamięci narodowej,

        1. Nadzór nad utrzymaniem sprawności fontann miejskich, poprzez:

  1. regularne kontrole stanu wizualnego i technicznego,

  2. inicjowanie uruchomienia i wygaszenia pracy fontann,

  3. nadzór zimowy nad czystością i estetyką niecek oraz nad właściwym zabezpieczeniem mechanizmów.

        1. Nadzór nad utrzymaniem gminnych terenów zieleni w pasach drogowych, a szczególności:

  1. regularne kontrole czystości i porządku,

  2. regularne kontrole i przeglądy drzewostanu ulicznego,

  3. przygotowywanie wniosków w sprawie wycinki drzew,

  4. zlecanie przycinek i pielęgnacji drzewostanu ulicznego oraz krzewów i żywopłotów,

  5. nadzór nad koszeniem trawników w pasach drogowych

  6. nadzór w sprawach zieleni wysokiej i niskiej, przycinek, wycinek, porządku, samowolnych nasadzeń itp., cmentarzy komunalnych. 

        1. Nadzór nad cmentarzami komunalnymi, a w szczególności:

  1. regularne kontrole czystości i porządku,

  2. regularne kontrole i przeglądy drzewostanu cmentarnego,

  3. rozpatrywanie wniosków mieszkańców dotyczących drzewostanu i funkcjonowania cmentarzy, 

  4. przygotowywanie wniosków w sprawie wycinki drzew,

  5. zlecanie przycinek i pielęgnacji drzewostanu oraz krzewów.

        1. Nadzór nad utrzymaniem w stałej sprawności technicznej i estetycznej elementów małej architektury (ławek, pojemników na odpady, ogrodzeń, ujęć wody, murków, tablic, schodów, itp.), a w tym planowanie i realizacja prac utrzymaniowych, remontowych, demontaż elementów przeznaczonych do likwidacji.

        2. Planowanie i realizacja rocznego planu finansowo – rzeczowego w zakresie wydatków i przychodów związanych z realizacją powierzonych zadań, montaż finansowy zadań w ujęciu wieloletnim, analiza i sprawozdawczość.

        3. Czynny udział w realizacji prowadzonych inwestycji, udział w odbiorach, przeglądach gwarancyjnych, przekazaniach placów budowy i innych.

        4. Przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń, decyzji w zakresie realizowanych zadań.

        5. Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania  środków z funduszy Unii Europejskiej, WFOŚiGW itp. oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Stargard.

        6. Organizowanie kampanii, akcji edukacyjnych i informacyjnych w zakresie działań Zarządu Usług Komunalnych, przygotowywanie materiałów i informacji dla środków przekazu.

        7. Udział w przygotowywaniu i redagowaniu strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu.

        8. Opracowywanie, przygotowywanie i dystrybucja materiałów oraz działań promocyjnych Miasta,

        9. Współpraca ze Strażą Miejską i innymi zarządcami nieruchomości w zakresie utrzymania czystości na nieruchomościach.

        10. Załatwianie spraw zgłaszanych przez mieszkańców miasta.

        11. Współpraca z Wydziałami Urzędu Miejskiego.

        12. Przygotowanie części merytorycznej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie projektów oraz realizacja i rozliczenie umów zapewniających realizację zadań, 

        13. Inwentaryzacja i likwidacja mienia komunalnego.

        14. Gromadzenie i przetwarzanie informacji w zakresie realizowanych zadań. 

        15. Przygotowywanie projektów umów, ich realizacja i rozliczanie zadań realizowanych na stanowisku.

        16. Planowanie i realizacja rocznego planu finansowo - rzeczowego w zakresie wydatków i przychodów związanych z realizacją powierzonych zadań. 

        17. Udział w tworzeniu projektów aktów praw miejscowego w zakresie posiadanych kompetencji. 

        18. Opracowywanie, przygotowywanie i dystrybucja materiałów oraz działań promocyjnych Miasta.

        19. Przestrzeganie przepisów RODO. 

        20. Promowanie działań ZUK.

 

7. Wykaz wymaganych dokumentów:

1)     list motywacyjny;

2)     życiorys (CV);

3)   informacje potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w szczególności informacje o ukończonych kursach i szkoleniach, niezbędnych do wykonywania pracy na tym stanowisku;

4)     informacje o stażu pracy;

5)     oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

6)     oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do korzystania z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo określone w art. 3 ust. 1 ustawy z 12.04.2018r. o zasadach pozyskiwania informacji o niekaralności osób ubiegających się o zatrudnienie i osób zatrudnionych w podmiotach sektora finansowego;

8) składane dokumenty powinny być podpisane przez kandydata.

 

8. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do:

1)   złożenia dokumentów aplikacyjnych, wymienionych w punkcie 7 w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze  ds. utrzymania terenów zieleni miejskiej w gminnych pasach drogowych, prowadzenia akcji zwalczania skutków zimy na drogach gminnych i powiatowych, nadzorowania placów zabaw dla dzieci, fontann miejskich oraz cmentarzy komunalnych"; na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji;

2)   złożenia dokumentów w terminie do dnia 12 lipca 2019r. (liczy się data wpływu do Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie) osobiście w godzinach 7.00-15.00 w sekretariacie Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 203 lub przesłania pocztą; rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną  w ustalonym terminie.

Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.

 

9. Pozostałe zobowiązania:

1)   aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane;

2)   informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie  przy ul. Pierwszej Brygady 35  II piętro;

3)   kandydaci są zobowiązani do udziału w drugim etapie naboru – rozmowie kwalifikacyjnej;

4) o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu maju 2019roku wyniósł 0 %.

 

 

Z-ca Dyrektora Ogrodnik Miejski

mgr inż. Monika Jarosz-Szczepaniak

                                           


Informacja o przetwarzaniu danych w procesie rekrutacji

Zgodnie z przepisami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że:

  • Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jestZarząd Usług Komunalnychz siedzibą przy ul. Pierwszej Brygady 35 w Stargardzie (dalej ZUK).

  • Sprawami ochrony danych osobowych zajmuje się u Nas Inspektor Ochrony Danych - dr Marlena Płonka, z którą można kontaktować się pod adresem:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Szczegółowe informacje (na temat przetwarzania danych osobowych):

  • Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. c RODO w związku z art. 22 1kodeksu pracy).

  • Odbiorcą Państwa danych mogą być podmioty upoważnione z mocy prawa do dostępu do danych rekrutacyjnych. 

  • Państwa dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

  • Przysługują Państwu następujące prawa: (1) prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii (2) prawo do sprostowania (poprawiania) danych osobowych (3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (4) prawo do usunięcia danych osobowych (5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO.

  • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221ust. 1Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.

  • Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz nie będą przekazywane do państw trzecich.



Dyrektor ZUK

 

 

Edukacja ekologiczna

Zasady segregacji odpadów

Harmonogramy odbioru odpadów

Stawki za opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Cmentarze

 

Tereny zieleni miejskiej

 

Utrzymanie czystości i porządku