Informacja o wyniku naboru
na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy
w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie
Informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została zatrudniona Pani Katarzyna Karaźniewicz, zamieszkała w Kiczarowie. Pani Katarzyna Karaźniewicz wykazała się oczekiwaną przez pracodawcę znajomością zagadnień wymaganych na w/w stanowisku oraz odpowiednim doświadczeniem.
Dyrektor
Zarządu Usług Komunalnych
mgr. inż. Katarzyna Rybaczuk
Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy
w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie
1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie
ul. Pierwszej Brygady 35
73-110 Stargard
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat
3. Rodzaj umowy: umowa o pracę
4. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia niezbędne wymagania, to jest:
1) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
2) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie;
3) posiada nieposzlakowaną opinię;
4) posiada wykształcenie wyższe lub średnie, preferowane wykształcenie kierunkowe z zakresu architektury krajobrazu lub kształtowania terenów zieleni, ogrodnictwa lub inne pokrewne lub doświadczenie w zakresie projektowania, zakładania i pielęgnacji terenów zieleni poparte dokumentami;
5) posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
5. Wymagania dodatkowe:
1) staż pracy, co najmniej 2 lata, na stanowisku urzędniczym lub w zawodzie tj. w zakresie kształtowania, projektowania lub zakładania i pielęgnacji terenów zieleni;
2) znajomość gatunków drzew i krzewów ozdobnych, bylin i roślin jednorocznych;
3) umiejętność aranżacji i projektowania zieleni;
4) dobra znajomość obsługi komputera – poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu;
5) prawo jazdy kat. B;
6) umiejętność współpracy z ludźmi;
7) kreatywność, wyobraźnia;
8) samodzielność, cierpliwość, odpowiedzialność;
9) obowiązkowość, punktualność;
10) otwartość na wiedzę i jej pogłębianie.
6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy obejmuje przede wszystkim:
1) nadzór nad realizacją obowiązujących umów w zakresie utrzymania zieleni miejskiej;
2) prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i utrzymania zasobów zieleni miejskiej na terenach będących w utrzymaniu ZUK, a w tym:
3) współpraca ze Strażą Miejską oraz zarządcami nieruchomości w zakresie utrzymania zieleni;
4) przygotowywanie propozycji rozwoju terenów zieleni miejskiej, a w tym przygotowywanie koncepcji, wizualizacji, projektów wraz z określeniem szacunkowych kosztów;
5) uzgadnianie i opiniowanie nowych inwestycji miejskich, w zakresie planowanych nasadzeń, doboru małej architektury, budowy oraz miejsc rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie miasta a w tym: czynny udział w realizacji prowadzonych inwestycji, udział w odbiorach, przeglądach gwarancyjnych, przekazaniach placów budowy i innych;
6) nadzór nad utrzymaniem w stałej sprawności technicznej i estetycznej elementów małej architektury na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy (ławek, pojemników na odpady, ogrodzeń, ujęć wody, murków, fontann, tablic, schodów, itp.), a w tym planowanie i realizacja prac utrzymaniowych, remontowych, demontaż elementów przeznaczonych do likwidacji;
7) inicjowanie i realizacja remontów i modernizacji obiektów,
8) przygotowywanie wniosków do miasta o przeprowadzenie inwestycji, modernizacji obiektów, w zakresie wykraczającym poza remonty realizowane przez ZUK,
9) wyłanianie wykonawcy w trybie zapytań ofertowych, przygotowywanie części merytorycznej SIWZ dla zamówień realizowanych na tym stanowisku;
10) załatwianie spraw zgłaszanych przez mieszkańców miasta w zakresie przypisanych kompetencji;
11) przestrzeganie dyscypliny budżetowo-finansowej, w tym racjonalne planowanie i wykorzystywanie przydzielonych środków finansowych i majątkowych;
12) planowanie i realizacja rocznego planu finansowo – rzeczowego w zakresie wydatków i przychodów związanych z realizacją powierzonych zadań, montaż finansowy zadań w ujęciu wieloletnim, analiza i sprawozdawczość;
13) gromadzenie i przetwarzanie informacji w zakresie realizowanych zadań;
14) przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń, decyzji w zakresie realizowanych zadań;
15) podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków z funduszy Unii Europejskiej, WFOŚiGW itp. oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Stargard;
16) organizowanie kampanii, akcji edukacyjnych i informacyjnych w zakresie działań Zarządu Usług Komunalnych, przygotowywanie materiałów i informacji dla prasy;
17) udział w przygotowywaniu i redagowaniu strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu;
18) opracowywanie, przygotowywanie i dystrybucja materiałów oraz działań promocyjnych Miasta;
19) promowanie działań ZUK.
7. Wykaz wymaganych dokumentów:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (do wyboru: dowód osobisty, paszport);
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
6) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
7) dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
8) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do korzystania z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji na stanowisku ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z 2017 r. poz. 60, 1930);
12) składane dokumenty powinny być podpisane przez kandydata, a kserokopie świadectw i zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem.
8. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:
Kandydaci są zobowiązani do:
1) złożenia dokumentów aplikacyjnych, wymienionych w punkcie 7 w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie"; na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji;
2) złożenia dokumentów w terminie do dnia 23.01.2018 r. (liczy się data wpływu do Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie osobiście w godzinach 7.00-15.00 w sekretariacie Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 203 lub przesłania pocztą; rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną w ustalonym terminie.
Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.
9. Pozostałe zobowiązania:
1) aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane;
2) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35 II piętro;
3) kandydaci są zobowiązani do udziału w drugim etapie naboru – rozmowie kwalifikacyjnej;
4) w drugim etapie naboru Kandydat może zaprezentować własną, autorską koncepcję lub projekt zagospodarowania dowolnej przestrzeni zieleni. Za zaprezentowanie przedmiotowej koncepcji będą naliczane dodatkowe punkty.
5) o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu grudniu 2017 roku wyniósł 0 %.
Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie
Katarzyna Rybaczuk