Rozstrzygnięte: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami komunalnymi

Informacja o wyniku naboru

na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami komunalnymi

w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie

 

Informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została zatrudniona Pani Karolina Purgał, zamieszkała w Stargardzie. Pani Karolina Purgał wykazała się oczekiwaną przez pracodawcę znajomością zagadnień wymaganych na w/w stanowisku.

 

DYREKTOR

Zarządu Usług Komunalnych

 

mgr. Inż. Katarzyna Rybaczuk

 


 

Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. gospodarki odpadami komunalnymi

 

 

1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):

    Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie

    ul. Pierwszej Brygady 35

    73-110 Stargard  

 

2. Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę

 

4. Wymagania niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia niezbędne wymagania tj:

1)      posiada wykształcenie wyższe lub średnie;

2)      co najmniej 2 letni staż w jednostkach administracji publicznej (tj. rządowej lub samorządowej) lub co najmniej 2 letnie doświadczenie w przedsiębiorstwie zajmującym się odbiorem lub zagospodarowaniem odpadów komunalnych na stanowisku ds. gospodarki odpadami;

3)      znajomość i umiejętność posługiwania się przepisami prawa – w szczególności: ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach, ustawa prawo ochrony przyrody, Kodeks postępowania administracyjnego; Ordynacji podatkowej;

4)      znajomość obsługi programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych;

5)      ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

6)      nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie;

7)      posiada nieposzlakowaną opinię;

8)      posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

 

Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych, nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

 

5. Wymagania dodatkowe:

1)      wykształcenie wyższe w zakresie gospodarki odpadami, ochrony środowiska lub pokrewne;

2)      doświadczenie w zakresie sporządzania sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi;

3)      doświadczenie w zakresie kontroli i weryfikacji sprawozdań składanych przez przedsiębiorców odbierających odpady komunalne lub gminy oraz postępowania z odpadami z uwzględnieniem procesów, jakim poddawane są odpady;

4)      doświadczenie w zakresie sporządzania analiz dotyczących stanu gospodarki odpadami komunalnymi;

5)      gotowość do pracy w terenie niezależnie od warunków atmosferycznych;

6)      prawo jazdy kat. B, w tym gotowość  używania samochodu prywatnego do celów służbowych,

7)      dobre umiejętności komunikacji interpersonalnej;

8)      samodzielność, odpowiedzialność,

9)      otwartość na wiedzę i jej pogłębianie.

6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. gospodarowania odpadami komunalnymi

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za:

1)      zapewnienie budowy, utrzymania i eksploatacji regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych;

2)      sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zagospodarowaniem odpadów komunalnych na terenie miasta Stargard, w tym przeprowadzanie kontroli w tym zakresie;

3)      prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem zintegrowanego systemu gospodarki odpadami  komunalnymi na terenie Gminy Miasta Stargard, w szczególności w zakresie:

a)   zapewnienia zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

b)   przygotowanie projektów umów lub porozumień dotyczących zagospodarowania odpadów komunalnych oraz nadzór nad nimi;

c)    szacowania kosztów zagospodarowania odpadów komunalnych , a w tym opracowywanie rocznego projektu planu finansowego;

4)      bieżącą analizę osiąganych poziomów recyklingu i przygotowania odpadów do ponownego użycia oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania,

5)      prowadzenie ewidencji umów zawartych i rozwiązanych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, w tym postępowań dotyczących zorganizowania przez miasto odbioru odpadów w przypadku nierealizowania tego obowiązku przez właściciela nieruchomości;

6)      prowadzenie rejestru działalności regulowanej, w tym opracowanie i aktualizowanie wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o wpis do rejestru oraz dokonywanie kontroli podmiotów w tym zakresie;

7)      opracowywanie analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości w zakresie zagospodarowania odpadów, a w tym gromadzenie i przetwarzanie przedmiotowych informacji;

8)      opiniowanie oraz uzgadnianie  dokumentów w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;

9)      przygotowanie części merytorycznej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zagospodarowania odpadów dla zamówień realizowanych przez ZUK;

10)  tworzenie projektów oraz realizacja aktów prawnych w zakresie gospodarowania odpadami na terenie miasta;

11)  współdziałanie z innymi działami Zarządu w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i edukacyjnych dotyczących zagospodarowywania odpadów;

12)  podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania  środków z funduszy Unii Europejskiej, WFOŚiGW itp. w zakresie realizowanych zadań oraz współpraca z działem Administracji i Kadr i/lub odpowiednią komórką organizacyjną Urzędu Miejskiego w zakresie przygotowania dokumentów i danych niezbędnych do złożenia wniosków o dofinansowanie realizowanych zadań i inwestycji ze środków zewnętrznych.

 

7. Wykaz wymaganych dokumentów:

 

1)      list motywacyjny;

2)      życiorys (CV);

3)      kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (do wyboru: dowód osobisty, paszport);

4)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

5)      kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;

6)      kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

7)      oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

8)      oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do korzystania z pełni praw publicznych;

9)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;

10)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji na stanowisku ds. gospodarki odpadami komunalnymi, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016, poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902 ze zm.).

8. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do:

1)      złożenia dokumentów aplikacyjnych, wymienionych w punkcie 7 w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze  ds. gospodarki odpadami komunalnymi "; na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji;

2)      złożenia dokumentów w terminie do dnia 17 października 2017 r. (liczy się data wpływu do Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie) osobiście w godzinach 7.00-15.00 w sekretariacie Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 203 lub przesłania pocztą; rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną  w ustalonym terminie.

Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.

9. Pozostałe zobowiązania:

1)      aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane;

2)      informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie  przy ul. Pierwszej Brygady 35  II piętro;

3)      kandydaci spełniający wymagania są zobowiązani do udziału w drugim etapie naboru;

4)      o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu wrześniu 2017 roku wyniósł 0 %.

 

DYREKTOR

Zarządu Usług Komunalnych

 

mgr. Inż. Katarzyna Rybaczuk

Edukacja ekologiczna

Zasady segregacji odpadów

Harmonogramy odbioru odpadów

Stawki za opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Cmentarze

 

Tereny zieleni miejskiej

 

Utrzymanie czystości i porządku