Rozstrzygnięte: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. prowadzenia akcji zwalczania skutków zimy na drogach gminnych i powiatowych, nadzorowania placów zabaw dla dzieci oraz cmentarzy komunalnych i utrzymania zieleni miejskiej

Informacja o wyniku naboru

na wolne stanowisko urzędnicze ds. prowadzenia akcji zwalczania skutków zimy na drogach gminnych i powiatowych, nadzorowania placów zabaw dla dzieci oraz cmentarzy komunalnych i utrzymania zieleni miejskiej

 

Informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko został zatrudniony Pan Leszek Mechowski, zamieszkały w Stargardzie. Pan Leszek Mechowski wykazał się oczekiwaną przez pracodawcę znajomością zagadnień wymaganych na w/w stanowisku.

 

Dyrektor

Zarządu Usług Komunalnych

Waldemar Kolasiński


 

Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. prowadzenia akcji zwalczania skutków zimy na drogach gminnych i powiatowych, nadzorowania placów zabaw dla dzieci oraz cmentarzy komunalnych i utrzymania zieleni miejskiej         

 

1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):

    Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie

    ul. Pierwszej Brygady 35

    73-110 Stargard Szczeciński

2. Wymiar czasu pracy: pełny etat

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę

4. Wymagania niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia niezbędne wymagania, to jest:

1)   posiada obywatelstwo polskie;

2)   ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3)   nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie;

4)   posiada nieposzlakowaną opinię;

5) posiada co najmniej wykształcenie średnie i  2 letni staż w jednostkach samorządowych;

6) posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

5. Wymagania dodatkowe:

1)   posiadanie certyfikatu szkolenia dotyczącego bezpieczeństwa na placach zabaw dla dzieci,

2)   dobra znajomość lokalizacji terenów w granicach administracyjnych miasta Stargard,

3)   gotowość do pracy w terenie w wymiarze 50% czasu pracy bez względu na warunki atmosferyczne,

4)   dobra znajomość obsługi komputera, poparta certyfikatem lub innym dokumentem;

5)   prawo jazdy kat. B;

6)   gotowość  używania samochodu prywatnego do celów służbowych,

7)   umiejętność współpracy z ludźmi;

8)   obowiązkowość, punktualność  i doskonała organizacja pracy;

9)   samodzielność, cierpliwość, odpowiedzialność,

10)    otwartość na wiedzę i jej pogłębianie.

 

6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy obejmuje przede wszystkim:

1)  w zakresie nadzorowania realizacji walki ze skutkami zimy na drogach gminnych i powiatowych:

a)   kontrola stanu nawierzchni dróg,

b)  podejmowanie decyzji o wszczęciu akcji zimowej,

c)   rozliczanie wykonawcy z wykonanych działań.

2)  w zakresie utrzymania cmentarzy:

a)   analiza potrzeb na cmentarzach komunalnych,

b)  nadzór w sprawach zieleni wysokiej i niskiej, przycinek, wycinek, porządku, samowolnych nasadzeń itp., cmentarzy komunalnych,

c)   realizacja bieżących remontów realizowanych przez ZUK,

d)  nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku; 

e)   ścisła współpraca w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Wydział Inżynierii i Ochrony Środowiska UM,

a)   załatwianie spraw zgłaszanych przez mieszkańców miasta,

b)  planowanie i realizacja rocznego planu finansowo – rzeczowego w zakresie wydatków i przychodów związanych z realizacją powierzonych zadań, montaż finansowy zadań w ujęciu wieloletnim, analiza i sprawozdawczość;

c)   gromadzenie i przetwarzanie informacji w zakresie realizowanych zadań,

d)   przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń, decyzji w zakresie realizowanych zadań,

3)  w zakresie utrzymania zieleni miejskiej i placów zabaw dla dzieci:

e)   nadzór nad realizacją obowiązujących umów i porozumień w zakresie utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy komunalnych,

f)    prowadzenie i koordynowanie spraw w zakresie konserwacji i utrzymania zasobów zieleni miejskiej na terenach będących w utrzymaniu ZUK, a w tym:

  • sporządzanie inwentaryzacji i prowadzenie ewidencji miejskich terenów zieleni,
  • analiza potrzeb w zakresie  pielęgnacji zieleni miejskiej,
  • planowanie i realizacja nowych nasadzeń (w tym roślin ozdobnych),
  • zakładanie nowych terenów zieleni miejskiej,
  • renowacja istniejących terenów zielonych,
  • przeprowadzanie kontroli kondycji zdrowotnej drzew i krzewów oraz zabiegów pielęgnacyjno-chirurgicznych łącznie z  terenami cmentarzy komunalnych, nieużytków  i rowów melioracyjnych;
  • wnioskowanie do właściwych organów o wydanie zezwolenia na wyrąb drzew i krzewów, a w tym współpraca z referatem Ochrony Środowiska Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska UM w zakresie zaklasyfikowania problematycznych drzew do usunięcia,
  • współpraca z Konserwatorem Zabytków w zakresie rewitalizacji zieleni usytuowanej w obszarach objętych strefą konserwatorską,

g)  współpraca ze Strażą Miejską i innymi zarządcami nieruchomości w zakresie utrzymania zieleni,

h)  czynny udział w realizacji prowadzonych inwestycji, udział w odbiorach, przeglądach gwarancyjnych, przekazaniach placów budowy i innych,

i)     bieżący nadzór  nad placami zabaw dla dzieci, zarządzanych przez ZUK,

j)     nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa na placach zabaw zgodnie z polskimi normami;

k)   nadzór nad utrzymaniem w stałej sprawności technicznej i estetycznej elementów małej architektury na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy (ławek, pojemników na odpady, ogrodzeń, ujęć wody, murków, fontann, tablic, schodów, itp.), a w tym planowanie i realizacja prac utrzymaniowych, remontowych, demontaż elementów przeznaczonych do likwidacji,

l)     inicjowanie i realizacja remontów i  modernizacji obiektów,

m)    przygotowywanie projektów SIWZ, umów, porozumień, ich realizacja i rozliczanie – w zakresie realizowanych na stanowisku zadań,

n)  załatwianie spraw zgłaszanych przez mieszkańców miasta w sprawach zieleni wysokiej i niskiej, przycinek, wycinek, porządku, samowolnych nasadzeń itp., ze szczególnym wskazaniem na tereny zieleni gminnych pasów drogowych,

  • o)  planowanie i realizacja rocznego planu finansowo – rzeczowego w zakresie wydatków i przychodów związanych z realizacją powierzonych zadań, montaż finansowy zadań w ujęciu wieloletnim, analiza i sprawozdawczość;

p)  gromadzenie i przetwarzanie informacji w zakresie realizowanych zadań,

q)   przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń, decyzji w zakresie realizowanych zadań,

r)    podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania  środków z funduszy Unii Europejskiej, WFOŚiGW itp. oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Stargard ,

s)   organizowanie kampanii, akcji edukacyjnych i informacyjnych w zakresie działań Zarządu Usług Komunalnych, przygotowywanie materiałów i informacji dla środków przekazu,

t)    udział w przygotowywaniu i redagowaniu strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu,

u)  opracowywanie, przygotowywanie i dystrybucja materiałów oraz działań promocyjnych Miasta,

v)   promowanie działań ZUK.

7. Wykaz wymaganych dokumentów:

1)     list motywacyjny;

2)     życiorys (CV);

3)     kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (do wyboru: dowód osobisty, paszport);

4)     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

5)     kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;

6)     kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;

7)     dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

8)     oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

9)     oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do korzystania z pełni praw publicznych;

10) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;

11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji na stanowisku ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.  z 2014 r. poz. 1202);

12) składane dokumenty powinny być podpisane przez kandydata, a kserokopie świadectw i zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem.

8. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do:

1)   złożenia dokumentów aplikacyjnych, wymienionych w punkcie 7 w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze  ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie"; na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji;

2)   złożenia dokumentów w terminie do dnia 31 sierpnia 2016 r. (liczy się data wpływu do Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie) osobiście w godzinach 7.00-15.00 w sekretariacie Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 203 lub przesłania pocztą; rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną  w ustalonym terminie.

Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.

9. Pozostałe zobowiązania:

1)   aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane;

2)   informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie  przy ul. Pierwszej Brygady 35  II piętro;

3)   kandydaci są zobowiązani do udziału w drugim etapie naboru – rozmowie kwalifikacyjnej;

4)   o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2016 roku wyniósł 0 %.

 

Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych

w Stargardzie

                                                                                        Waldemar Kolasiński

Edukacja ekologiczna

Zasady segregacji odpadów

Harmonogramy odbioru odpadów

Stawki za opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Cmentarze

 

Tereny zieleni miejskiej

 

Utrzymanie czystości i porządku