Rozstrzygnięte: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor do spraw rachunkowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Informacja o wyniku naboru

na wolne stanowisko urzędnicze ds. rachunkowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie

 

Informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została zatrudniona Pani Monika Ziemięcka, zamieszkała w Stargardzie. Pani Monika Ziemięcka wykazała się oczekiwaną przez pracodawcę znajomością zagadnień wymaganych na w/w stanowisku.

 


 

Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor do spraw rachunkowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

 

1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):

    Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie

    ul. Pierwszej Brygady 35

    73-110 Stargard

2. Wymiar czasu pracy: pełny etat

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę

 

4. Wymagania niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia niezbędne wymagania, to jest:

1)   posiada obywatelstwo polskie;

2)   ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3)   nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie;

4)   posiada nieposzlakowaną opinię;

5)   posiada co najmniej wykształcenie średnie i  2 letni staż w jednostkach samorządowych;

6)   znajomość programu REKORD, Word, Excel;

7)   posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

 

5. Wymagania dodatkowe:

1)   znajomość przepisów z zakresu:

  • rachunkowości budżetowej,
  • podstaw klasyfikacji budżetowej,
  • ustawy o finansach publicznych z zakresu funkcjonowania jednostki budżetowej,
  • ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  • ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • kodeksu postępowania administracyjnego,

2)   umiejętność obsługi komputera;

3)   doświadczenie zawodowe w pracy administracji samorządowej na stanowisku związanym z obsługą kasy;

4)   wysoka kultura osobista;

5)   dobra znajomość obsługi komputera;

6)   rzetelność, dokładność, obowiązkowość.

 

6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:

1)  dokonywanie zapisów księgowych na kartach analitycznych podatników z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wnoszonych wpłat;

2) wszczynanie postępowania zmierzającego do przymusowego ściągania należności

z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi poprzez wystawianie upomnień
i sporządzanie tytułów wykonawczych;

3) informowanie organu egzekucyjnego o każdej zmianie mającej wpływ na wysokość zaległości objętej tytułem wykonawczym;

4)  wydawanie postanowień o zaliczeniu nadpłaty oraz postanowień o zarachowaniu wpłaty.

5) wydawanie decyzji o stwierdzeniu nadpłaty;

6) obsługa stron (udzielanie informacji) w zakresie ewidencji księgowej opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

7) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych  z zakresu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

8)  weryfikacja sald;

9)  wyjaśnianie i likwidacja nadpłat;

10) wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu lub zaleganiu z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

11) przechowywanie dokumentów księgowych i ich archiwizacja;

12) zastępstwo w kasie w czasie nieobecności kasjera;

12) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków.

 

7. Wykaz wymaganych dokumentów:

1)     list motywacyjny;

2)     życiorys (CV);

3)     kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (do wyboru: dowód osobisty, paszport);

4)     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

5)     kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;

6)     kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;

7)     dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

8)     oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

9)     oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do korzystania z pełni praw publicznych;

10) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;

11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji na stanowisko urzędnicze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.  Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.);

12) składane dokumenty powinny być podpisane przez kandydata, a kserokopie świadectw i zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem.

 

8. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do:

1)   złożenia dokumentów aplikacyjnych, wymienionych w punkcie 7 w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – podinspektor do spraw rachunkowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie"; na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji;

2)   złożenia dokumentów w terminie do dnia 15 czerwca 2016 r. osobiście w godzinach 7.00-15.00 w sekretariacie Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 203 lub przesłania pocztą; rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną  w ustalonym terminie.

Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.

 

9. Pozostałe zobowiązania:

1)   aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane;

2)   informacja o wynikach naboru będzie umieszczona  na stronie internetowej BIP Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35  II piętro;

3)   kandydaci są zobowiązani do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej;

4)   o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie;

 

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu maju 2016 roku wyniósł 0 %.

 

Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych

w Stargardzie

                                                                                        Waldemar Kolasiński

Edukacja ekologiczna

Zasady segregacji odpadów

Harmonogramy odbioru odpadów

Stawki za opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Cmentarze

 

Tereny zieleni miejskiej

 

Utrzymanie czystości i porządku