Informacja o wyniku naboru
na wolne stanowisko urzędnicze ds. rachunkowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie
Informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została zatrudniona Pani Monika Ziemięcka, zamieszkała w Stargardzie. Pani Monika Ziemięcka wykazała się oczekiwaną przez pracodawcę znajomością zagadnień wymaganych na w/w stanowisku.
Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor do spraw rachunkowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):
Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie
ul. Pierwszej Brygady 35
73-110 Stargard
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat
3. Rodzaj umowy: umowa o pracę
4. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia niezbędne wymagania, to jest:
1) posiada obywatelstwo polskie;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) posiada nieposzlakowaną opinię;
5) posiada co najmniej wykształcenie średnie i 2 letni staż w jednostkach samorządowych;
6) znajomość programu REKORD, Word, Excel;
7) posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
5. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
2) umiejętność obsługi komputera;
3) doświadczenie zawodowe w pracy administracji samorządowej na stanowisku związanym z obsługą kasy;
4) wysoka kultura osobista;
5) dobra znajomość obsługi komputera;
6) rzetelność, dokładność, obowiązkowość.
6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
1) dokonywanie zapisów księgowych na kartach analitycznych podatników z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wnoszonych wpłat;
2) wszczynanie postępowania zmierzającego do przymusowego ściągania należności
z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi poprzez wystawianie upomnień
i sporządzanie tytułów wykonawczych;
3) informowanie organu egzekucyjnego o każdej zmianie mającej wpływ na wysokość zaległości objętej tytułem wykonawczym;
4) wydawanie postanowień o zaliczeniu nadpłaty oraz postanowień o zarachowaniu wpłaty.
5) wydawanie decyzji o stwierdzeniu nadpłaty;
6) obsługa stron (udzielanie informacji) w zakresie ewidencji księgowej opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
7) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z zakresu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
8) weryfikacja sald;
9) wyjaśnianie i likwidacja nadpłat;
10) wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu lub zaleganiu z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
11) przechowywanie dokumentów księgowych i ich archiwizacja;
12) zastępstwo w kasie w czasie nieobecności kasjera;
12) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków.
7. Wykaz wymaganych dokumentów:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (do wyboru: dowód osobisty, paszport);
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
6) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
7) dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
8) oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do korzystania z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji na stanowisko urzędnicze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.);
12) składane dokumenty powinny być podpisane przez kandydata, a kserokopie świadectw i zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem.
8. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:
Kandydaci są zobowiązani do:
1) złożenia dokumentów aplikacyjnych, wymienionych w punkcie 7 w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – podinspektor do spraw rachunkowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie"; na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji;
2) złożenia dokumentów w terminie do dnia 15 czerwca 2016 r. osobiście w godzinach 7.00-15.00 w sekretariacie Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 203 lub przesłania pocztą; rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną w ustalonym terminie.
Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.
9. Pozostałe zobowiązania:
1) aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane;
2) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35 II piętro;
3) kandydaci są zobowiązani do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej;
4) o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu maju 2016 roku wyniósł 0 %.
Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych
w Stargardzie
Waldemar Kolasiński