Rozstrzygnięte: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim

Informacja o wyniku naboru

na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy

w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim

Informuję, że w wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko została zatrudniona Pani Katarzyna Czaja, zamieszkała w gminie Kobylanka. Pani Katarzyna Czaja wykazała się oczekiwaną przez pracodawcę znajomością zagadnień wymaganych na w/w stanowisku.

 

 


 

Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy

w  Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim

 

 1. Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy):

    Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim

    ul. Pierwszej Brygady 35

    73-110 Stargard Szczeciński

2. Wymiar czasu pracy: pełny etat

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę

4. Wymagania niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia niezbędne wymagania, to jest:

1) posiada obywatelstwo polskie;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie;

4) posiada nieposzlakowaną opinię;

5) posiada wykształcenie wyższe (lub średnie) z zakresu architektury krajobrazu lub kształtowania terenów zieleni lub inne pokrewne lub doświadczenie w zakresie zakładania i pielęgnacji terenów zieleni poparte dokumentami;

6) posiada stan zdrowia pozwalający podjąć zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

5. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność projektowania zieleni;

2) posiada staż pracy, co najmniej 3 lata, na stanowisku urzędniczym lub w zawodzie tj. w zakresie zakładania i pielęgnacji terenów zieleni,

3) dobra znajomość obsługi komputera – poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu;

4) prawo jazdy kat. B;

5) umiejętność współpracy z ludźmi;

6) kreatywność, wyobraźnia;

7) samodzielność, cierpliwość, odpowiedzialność,

8) otwartość na wiedzę i jej pogłębianie.

 

6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy obejmuje przede wszystkim:

1) w zakresie utrzymania zieleni miejskiej :

a) nadzór nad realizacją obowiązujących umów i porozumień w zakresie utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy komunalnych,

b) prowadzenie i koordynowanie spraw w zakresie konserwacji i utrzymania zasobów zieleni miejskiej na terenach będących w utrzymaniu ZUK, a w tym:

  • sporządzanie inwentaryzacji i prowadzenie ewidencji miejskich terenów zieleni,
  • analiza potrzeb w zakresie  pielęgnacji zieleni miejskiej,
  • planowanie i realizacja nowych nasadzeń (w tym roślin ozdobnych),
  • zakładanie nowych terenów zieleni miejskiej,
  • renowacja istniejących terenów zielonych,
  • przeprowadzanie kontroli kondycji zdrowotnej drzew i krzewów oraz zabiegów pielęgnacyjno-chirurgicznych (z wyłączeniem terenu cmentarza i rowów melioracyjnych);
  • wnioskowanie do właściwych organów o wydanie zezwolenia na wyrąb drzew i krzewów, a w tym współpraca z referatem Ochrony Środowiska Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska UM w zakresie zaklasyfikowania problematycznych drzew do usunięcia,
  • współpraca z Konserwatorem zabytków w zakresie rewitalizacji zieleni usytuowanej w obszarach objętych strefą konserwatorską,

c) współpraca ze Strażą Miejską i innymi zarządcami nieruchomości w zakresie utrzymania zieleni,

d) przygotowywanie propozycji koncepcji, wizualizacji,  projektów utrzymania i rozwoju terenów zieleni miejskiej,

e) uzgadnianie i opiniowanie nowych inwestycji miejskich, w zakresie planowanych nasadzeń, doboru małej architektury, budowy, modernizacji placów zabaw oraz miejsc rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie miasta a w tym: czynny udział w realizacji prowadzonych inwestycji, udział w odbiorach, przeglądach gwarancyjnych, przekazaniach placów budowy i innych,

f) modernizacja, budowa i likwidacja placów zabaw zarządzanych przez ZUK, a w tym wyłonienie wykonawcy na budowę, rozbudowę i wymianę urządzeń  placów zabaw oraz nadzorowanie inwestycji,

g) nadzór nad utrzymaniem w stałej sprawności technicznej i estetycznej elementów małej architektury na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy (ławek, pojemników na odpady, ogrodzeń, ujęć wody, murków, fontann, tablic, schodów, itp.), a w tym planowanie i realizacja prac utrzymaniowych, remontowych, demontaż elementów przeznaczonych do likwidacji,

h)  inicjowanie i realizacja remontów i  modernizacji obiektów,

i) przygotowywanie wniosków do miasta o przeprowadzenie inwestycji, modernizacji obiektów, w zakresie wykraczającym poza remonty realizowane przez ZUK,

j) przygotowywanie i prowadzenie zamówień publicznych, przygotowywanie projektów SIWZ, umów, porozumień, ich realizacja i rozliczanie – w zakresie realizowanych na stanowisku zadań,

k) załatwianie spraw zgłaszanych przez mieszkańców miasta w sprawach zieleni wysokiej i niskiej, przycinek, wycinek, porządku, samowolnych nasadzeń itp.,

l) planowanie i realizacja rocznego planu finansowo – rzeczowego w zakresie wydatków i przychodów związanych z realizacją powierzonych zadań, montaż finansowy zadań w ujęciu wieloletnim, analiza i sprawozdawczość;

m) gromadzenie i przetwarzanie informacji w zakresie realizowanych zadań,

n) przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń, decyzji w zakresie realizowanych zadań,

o) podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania  środków z funduszy Unii Europejskiej, WFOŚiGW itp. oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasta Stargard Szczeciński,

p) organizowanie kampanii, akcji edukacyjnych i informacyjnych w zakresie działań Zarządu Usług Komunalnych, przygotowywanie materiałów i informacji dla środków przekazu,

q) udział w przygotowywaniu i redagowaniu strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu,

r) opracowywanie, przygotowywanie i dystrybucja materiałów oraz działań promocyjnych Miasta,

s) promowanie działań ZUK.

2)  w zakresie utrzymania cmentarzy:

a) analiza potrzeb inwestycyjnych na cmentarzach komunalnych, przy ścisłej współpracy z innymi inspektorami ZUK,

b) realizacja bieżących remontów realizowanych przez ZUK,

c) ścisła współpraca w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Wydział Inżynierii i Ochrony Środowiska UM,

d)  realizacja zadań wymienionych w pkt 1 – w zakresie dotyczącym terenu cmentarzy.

7. Wykaz wymaganych dokumentów:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV);

3) kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (do wyboru: dowód osobisty, paszport);

4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;

6) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;

7) dokumenty dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

8) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i prawa do korzystania z pełni praw publicznych;

10) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;

11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji na stanowisku ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.  z 2014 r. poz. 1202);

12) składane dokumenty powinny być podpisane przez kandydata, a kserokopie świadectw i zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem.

8. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do:

1) złożenia dokumentów aplikacyjnych, wymienionych w punkcie 7 w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. utrzymania zieleni miejskiej i cmentarzy w Zarządzie Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim"; na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji;

2) złożenia dokumentów w terminie do dnia 06.05.2015 r. (liczy się data wpływu do Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim) osobiście w godzinach 7.00-15.00 w sekretariacie Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Pierwszej Brygady 35, pokój 203 lub przesłania pocztą; rozpatrywane będą dokumenty, które wpłyną  w ustalonym terminie.

Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.

9. Pozostałe zobowiązania:

1) aplikacje niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane;

2) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Usług Komunalnych w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Pierwszej Brygady 35 II piętro;

3) kandydaci są zobowiązani do udziału w drugim etapie naboru – rozmowie kwalifikacyjnej;

4) w drugim etapie naboru przewiduje się konieczność zaprezentowania przez kandydata własnej, autorskiej koncepcji zagospodarowania i utrzymania dowolnej przestrzeni zieleni publicznej;

5) o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu 2015 roku wyniósł 0 %.

 

Dyrektor Zarządu Usług Komunalnych

w Stargardzie Szczecińskim

Waldemar Kolasiński

Edukacja ekologiczna

Zasady segregacji odpadów

Harmonogramy odbioru odpadów

Stawki za opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Cmentarze

 

Tereny zieleni miejskiej

 

Utrzymanie czystości i porządku